SAnningen Om Fröken Lundqvist *EPIC FAIL*

Ja hörni, har en snorig fröken på skype som har så tråkigt att hon blir ett stört psykfall, man blir orolig, borde kanske åka med ett påse risen så hon lugnar ner sig?! Funtar  på att göra de!! Hon är så uttråkad att hon ska göra en EGEN blogglista som ska bli världens längsta så hon kan underhålla sig ett tak. Hon sitter och sjunger Oboy vilket vackert med en skånsk ljuv stämma som låter genom hela danderyd.. Vad ska det bli av denna lilla unge? Herregud, hade fan pallrat mig ner till konsum och köpt en påse risen coh tagit bussen till henne med den om jag inte haft ont i min fot. Jag lovade maria att skriva ett blogginlägg som hon var tvungen att läsa så hon var upptagen ett tag. Hon är sjösjuk på livet verkar de som. *BORTTAGET EFTERSOM UNGEN EPICFAILAR SIG* Men de kommer ni få höra mer om! Allting kommer komma i informations inlägg senare. Ackacakc nu börjar hon slå till på främling, vet ni hur man får tyst på en sån här sak? Ett unikt fall..

Love you honeypie!





Vad vore jag utan min dumle? Min galna brunett?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Relaterar fröken Berglund namnet Lindquist med vår käre vän Linkan? EEEELLLLAAAAAAAAH!?!?!?

2009-09-20 @ 19:38:11
Postat av: Anonym

blööööööööööööööö :'(

2009-09-20 @ 21:55:32
Postat av: Anonym

har maria någon blogg? kan du isåfall skriva den på din blogg :)

2009-09-21 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0