HELG

Sitter och chillar gaaalet hemma hos Maria, vaknade här nyss och hon duschar nu, snart ska jag också de(:

Igår åkte jag och Maria runt i stan och kollade på jackor, jag har hittat min vinter jacka Kaaaching! Maria köpte en skinnjacka och en tröja ifrån Gina fina grejer de! Sen drog vi hem till mig och där vi hade kul med min bror och Bernhard! Galna grabbar de, haha vid sju när jag gjort mig iordning drog jag och min la famillia in till staden för att käka hos mina sysslingar. Vid tio drog vi tillbaka till danderyd och jag blev släppt vid sätra där det var ett gäng sköna människor, iskallt var det! Vid halv tolv drog jag, Maria, Danne, Erik, Alex, Carl och Henke det var liksom för kallt för att vara där haha, på bussen sen träffade vi Calle, Mischa, Thai och Scotty. Danne och Calle följde oss hem och när vi kom hem gick vi inprincip och la oss direkt, najsnajs.

Nu ska vi göra oss iordning och dra in till stan, :)

Feeeett fin bild på mig och Maria förra veckan!!

CIAO


Kommentarer
Postat av: fannynina

så fin blogg:)!

2009-09-19 @ 13:48:44
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0