FRIDAY NIGHT

Yepp! Igår efter skolan drog jag och Maria hem till mig och degade! Hela långa dagen fram tills typ tre-fyra skulle jag tro, vi drog hem till maria då där vi var nån timme, vid halv fem, fem drog vi till mörby för att åka till staden och käka lite. När vi kom tillbaka till danderyd träffade vi Vive, Hanna, Maya, Agnes, Alex, Vickan, och en himla massa människor haha. Efter många om och men, så slutade kvällen vid halv tio hos en tjej i stocksund, mycket trevligt! Vid halv ett drog vi därifrån kom hem och slockna direkt. Ikväll blir det middag med pappsen! Mumsigt, Sen blir det utgång, tror det blir något kul ikväll, partaj av något slag woho! haha, vi får se.



Kvällens kläder fick bli,
Jeans uturn, linne ifrån spanien (marias), converse, lee jacka, väska soukgallerian :) Lite linnea sådär skönt



Maria fick en ny kamera igår, den tar sjukt fina bilder! Den ovan är knappt redigerad!



Jag och min fina vän! Gummsi i love you!

Kommentarer
Postat av: Moster

Bortsett från den första bilden så är det fantastiska bilder på dig..har du fixat håret?



Produkterna jag skickade verkar funka..ser jättebra ut!



Kram på dig snygging.

2009-09-12 @ 16:07:01
Postat av: linnea

Haha, nja fixat och fixat, plattade de hemma hos Maria, kanske därför :)



Jomen juste, tack för dom, jätte bra!



Kram pårej snygglotta :D

2009-09-12 @ 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0