BREAD AND NIGHTFAST

Haha gud vad rolig jag var nu (inte)

Kvällen började hemma hos mig med käk och maria pröva ungefär hela min garderob och beslag tog en hel del haha, närå vi har ungefär 50/50 kläder som är varandras, skit bra. Sen drog vi till Maria där jag tog lite kläder och Maria hade pms hahah. Sen drog vi till noratorg där vi träffa diverse människor på moppar som fråga om vi skulle med dom till någon brud i ekeby, vi tog bussen för plats på mopparna fanns de tyvärr icke haha, när vi kom till den här tjejen som hade 'fest' eller nu va man ska kalla de så träffade vi våra brrrrröööööder, jag och Maria har blivit så sjukt balla så vi är bröder nu! BR0R haha. Nej men vi var inte där länge vi stod mest och snackade med våra snela killkompisar haha. Sen började de spåra ut lite så vi drog, jag, Alex, Carl, Maria och Henke, vi drog på efterfesten dåra i djursholmsösby haha nej men vi drog dit och satt på en bänk och loda ett tag, de va rätt kallt haha. Dom snälla grabbarna skulle köra hem oss, lite problemas där va, först glömde jag att ta upp fötterna när Alex skulle köra så min fot for rakt in i nånting riktigt riktigt hårt och damn va ont det gjorde. Iallafall så började hans cross knasa rejält och vi var tvungna att stanna, det var hans fula kedja som hade hoppat ur och han hade tappat nån del så där va de kört. Dom andra fula jävlarna hade åkt och inte märkt att vi stannat så där stod vi hah, men dom kom tillbaka och där stod vi med en ofungerande cross, en bruten fot (överdrivt men de gör ont) och tre andra. Haha, Men Henke och Carl körde hem oss och Alex gick och kollade efter hans moppede. Vi är iallafall hemma och jag har sicken ont i foten.

 

Onödig skit, men jag vill kunna läsa de om ett tag, så förstår att vi inte läser! Haha, Nu ligger Maria och käkar hårt grovt bröd och jag sitter och skrattar, nu börjar Maria snacka om var folk har namn, och så sitter hon snackar om alla i danderyd och deras namn och allting, helt åt vettet, hon e sär, våraefternamn är dystra fick ja höra nu,

 

CIAO på er allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0